M I S S E Z Z A T I E
HOME ABOUT STUFF DASHBOARD follow




Hi, Assalamualaikum. I'm Izzati, sweet 18. DONE SPM THIS YEAR! Alhamdulillah.. Thanks Allah. Thanks for visit;


DE' PAST







New Year Quote ; Happy New Year
Thursday, January 1, 2015 | 0 comment(s)

Assalamualaikum! Harini secara rasminya dah masuk tahun 2015 !! (lambat betul nak buat entry kan.. haha). Dan hari ini juga merupakan Hari Jadi Abah saya. Selamat Hari Lahir Abah. My true hero! Thanks for everything. Thank you for doing so much. It's great having a DAD like you! ^^

Ok. Cakap pasal tahun baru je mesti korang akan cakap tentang azam tahun baru korang apa. Apa yang korang nak capai untuk tahun baru ni kan. Jawapan saya senang je. Lihat gambar dibawah
Kahkahkah.. Actually azam baru tu tak ada. Tapi semangat baru nak belajar bersungguh-sungguh tu adalah. (sama ke?). Tahun ni, tahun 2015 merupakan tahun akhir saya di sekolah menengah. Ini bermakna saya SPM tahun ni. So, seperti calon-calon SPM yang lain mestilah saya nak kan keputusan yang bagus. So, itulah azam saya. Tak adalah baru mana. Sejak Form 4 lagi azam tu tercipta. haha..

Selamat Tahun Baru kepada semua penduduk bumi.