M I S S E Z Z A T I E
HOME ABOUT STUFF DASHBOARD follow




Hi, Assalamualaikum. I'm Izzati, sweet 18. DONE SPM THIS YEAR! Alhamdulillah.. Thanks Allah. Thanks for visit;


DE' PAST







Happy Birthday Bullier
Tuesday, March 18, 2014 | 0 comment(s)

Assalamualaikum...


Happy Birthday my only and one pembuli yang paling disayangi oleh diriku..haha

Happy birthday Mei Yee.... Yes she! Orang yang aku cerita kalau nk ajak g the store ke jalan2 ke.. Dialah peneman aku..haha.. walaupun dipaksa...okkk.. Actually befday dia semalam, 17/3 hehe..

For her present I juz give her a minion..haha.. Macam budak2 je hadiah tu.. *kitorang mmg budak2 pun*..
And semalam, sambut befday dia kat kfc bertiga je dengan Daleela.. Sepatutnya berlima.. Diorang ada hal..

Anyway, Happy Bornday My friend.. Hope u lead to succes and be the greatest accountant.. hewhew...

Mei Yee ni lah orang yang selalu dibuli dan kadang2 jadi pembuli gak.. haha.. Kadang2 tarik muka juga aku dengan budak comel ni tapi lepas tu baik2 semula sbb kitorang dah kenal lama.. Kalo nak merajuk pun, balik2 jumpa muka masing2 juga... Dan nampak tak matanglah kan..hehe..

Kalo dia baca entry ni, esok kat sekolah mesti dia perli aku..haha.. ok! Ana paham... Hope dia baca..kehkehkeh..