M I S S E Z Z A T I E
HOME ABOUT STUFF DASHBOARD follow




Hi, Assalamualaikum. I'm Izzati, sweet 18. DONE SPM THIS YEAR! Alhamdulillah.. Thanks Allah. Thanks for visit;


DE' PAST







{UPDATE} #2 GA BY BUDAKCOMOT
Saturday, December 7, 2013 | 0 comment(s)

Assalamualaikum

Kepada semua peserta #2 Giveaway by BudakComot,
Kalau korang nak menang jadi Top Referral, traffic korang kenalah lebih drpd 30

Dah 2 minggu GA berlangsung, dan traffic untuk top referral macam tak naik
hehe.. Walaupun hadiahnya tak gempak, tapi pemenang boleh pilih mana2 hadiah DISINI 
So, cepat2 lah, ok!

Lagi satu, ada lagi peserta yang tak tulis ini

*UNTUK CURSOR*Nak tulis apa-Warna love-Warna font-

 Tolong!! Tolong!! Tolong!! sangat sangat..
Jangan lupa tulis benda tu..
Itu untuk keperluan sponsor, harap faham ya!