M I S S E Z Z A T I E
HOME ABOUT STUFF DASHBOARD follow




Hi, Assalamualaikum. I'm Izzati, sweet 18. DONE SPM THIS YEAR! Alhamdulillah.. Thanks Allah. Thanks for visit;


DE' PAST







KEPUTUSAN PMR KELUAR 19 DISEMBER 2013!!!!!
Friday, December 13, 2013 | 1 comment(s)



Ya Allah!
Terasa masa terlalu cepat..
tup tup! Result dah nak keluar..


Ya Allah, kau tenangkanlah hatiku. Lapangkan dadaku. Semoga perjalanan aku ke sekolah berjalan dengan lancar. Semoga aku mendapat keputusan yang diharapkan. Kau bantulah rakan-rakan ku juga. Semoga aku dan rakan-rakan seperjuangan ku yang lain tabah dan sabar jika keputusan itu tidak seperti yang kami harapkan. Sesungguhnya Kau Maha Mengetahui. AMIN YA RABBAL ALAMIN

Sekarang saya seperti tunggu salji turun di Malaysia. Cuma salji tu mestilah takkan turun, tapi hari keputusan itu akan tiba jua.. hurm.. Sejak tahu keputusan PMR nak keluar, haha.. Mulalah rakan-rakan saya mesej kawan2 sana sini.. Bukan apa, cuma nak lepaskan perasaan gemuruh mereka sama lah dengan saya.. haaha..

Kepada kawan2 yang akan ambil keputusan PMR, janganlah stress sangat. Tak perlulah sampai jadi gila. Normal2 je k.. haha.. Tenangkan diri, dan banyakkan solat sunat. Ini juga merupakan ujian daripada Allah.. Ingat, sentiasa ingat Allah ada bersama kita! ;) Good Luck Guys! Nanti sharelah ya kalau korang tak kisah! ^^^^^^__^^^^^^^