M I S S E Z Z A T I E
HOME ABOUT STUFF DASHBOARD follow




Hi, Assalamualaikum. I'm Izzati, sweet 18. DONE SPM THIS YEAR! Alhamdulillah.. Thanks Allah. Thanks for visit;


DE' PAST







Berdebar-debar!!!
Monday, November 25, 2013 | 0 comment(s)

Assalamualaikum!!!..



Alamak! Esok, esok, esok, esok, esok!!!! huh~ tenang tenang....
Esok ada ujian MRSM di Melaka.. Rasa berdebar-debar sangat sangat... haih! Saya kalau rasa nervous, saya akan mula sakit perut dan berpeluh.. Dan terutama sekali, hilang selera makan... Memang tak leh nak buat apa... Ya Allah, tak tahu nak cakap apa lagi dah.. Sekarang cuma tengah prepare untuk ujian tu.. Entah apalah soalannya kan.. hehe!!

Baca buku dan banyak baca surat khabar je lah.. Itu atas nasihat ayah sebab ayah saya kan cikgu.. Cikgu sekolah biasa, sekolah harian..


Sesi saya esok pada sebelah petang, so bertolak dari selangor pada waktu pagi.. Kawan-kawan saya yang lain ada yang hari isnin, rabu sehinggalah jumaat.. Doa-doakanlah untuk saya juga ya!

Moga-moga cik Nur Izzati  dapat jawab dengan tenang dan berjaya lulus ujian itu walaupun tak dapat markah yang tinggi, AMIN

Thankss mendoakan.. Thankss juga sudi baca.. hehehe~