M I S S E Z Z A T I E
HOME ABOUT STUFF DASHBOARD follow




Hi, Assalamualaikum. I'm Izzati, sweet 18. DONE SPM THIS YEAR! Alhamdulillah.. Thanks Allah. Thanks for visit;


DE' PAST







~JyEEeeeAAaahhhHH~
Saturday, February 16, 2013 | 0 comment(s)

Assalamualaikum...


     Hari yang indah kan hari ni?? walaupun nampak macam nak hujan jer.. Biarlah..  Akhirnya cuti nak habis.. Yeah~!! haha.. selalunya orang benci bila start sekolah.. Tapi saya suka.. kenapa?? hmm.. entahlah, macam ada tarikan magnet suruh saya datang sekolah..hihihi.. tak nak fikir! tak nak fikir!



Anyway, today sabtu.. esk Ahad.. Lusa Isnin.. and homework masih tak siap.. Macam yang saya tulis dalam entry ini.. Ingatkan nak siapkan sebelum sabtu.. Tapi sifat M ni lah yang buatkan saya tak siap-sipkan lagi homework.. Malas! Well, homework tuisyen semalam buatkan homework saya digandakan darab 5.. argh~  Bila semua ini akan habis??!! Hanya ada satu talian hayat jer untuk siapkan semuanya.. Esok!! Berusaha untuk siapkannya yer!.. hahaha.. nasihat untuk diri sendiri. *mohon terasa* SenyumSokmo der..


Apa-apa pun, semoga korang semua dah siapkan assignment korang kay! Tak kisah ler korang  kerja ke, belajar ker... kay! Kepada yang sambut Birthday hari ni, Hepy Besday korang! Diharapkan awak semua sihat dan panjang umur.. Tak kiralah besday hari ke esok ke atau bila2.. Yeah~ Bahagia Sentiasa.. hohoho