M I S S E Z Z A T I E
HOME ABOUT STUFF DASHBOARD follow




Hi, Assalamualaikum. I'm Izzati, sweet 18. DONE SPM THIS YEAR! Alhamdulillah.. Thanks Allah. Thanks for visit;


DE' PAST







ITULAH CERITENYE..!!
Saturday, December 1, 2012 | 0 comment(s)

Assalamualaikum..

Hari cuti ni memang boring.. Tak tahu nak buat apa?.. Tak ada sesiapa nak ajak keluak!!.. Parents buzy.. pertengahan Dis nnti baru free.. Tak sanggup nak tunggu!..
Ingatkan bolehlah tengok wayang ke, main bowling atau shopping..tapi tak sempat.. tak ada masa..
 nk sangat tengok Istanbul Aku Datang..  tengok Lisa Surihani n Tomok berlakon.. katanya citer tu best.. gurm.. gigit jarilah jwbnye..

Seriously, tgk Lisa dlm trailer. Memang cute giler~


So sad
Hope dptlah tgk cerita tu.. 
berkisarkan kehidupan di rumah (cewah!), tak ada apa2 yg menarik.. saya duduk rumah nenek sementara parents kerja... Rumah nenek mmg best
Jauh dprd jalan besar - alah berapa meter jer~
Blkgnya bnyk tumbuhan yg menenangkan jiwa.. (tp sebelah rumah nenek adalah kilang apa kebenda tah.. bising siot!)..  
kdg2 ptg2, ikut nenek kutip kelapa ke, rambutan ke kat blkg rumah...  jd terisi masa yg kosong tu..
lain pula di rumah sendiri di Saujana.. mmg 24jam terperap (dh boleh cicah kat kuali panas, masak)...