M I S S E Z Z A T I E
HOME ABOUT STUFF DASHBOARD follow




Hi, Assalamualaikum. I'm Izzati, sweet 18. DONE SPM THIS YEAR! Alhamdulillah.. Thanks Allah. Thanks for visit;


DE' PAST







GiLeeEErrRR Ke ApA?~
Saturday, June 23, 2012 | 0 comment(s)

Assalamualaikum..!

               Dah lama tak update status.. yelah,sibuk ngan pelajaran.. homework sana, homework sini.. kerja sana, kerja sini.. sekarang nak tau cerita baru.. hahaha!.. tak ada cerita baru pun.. sekarang ni tgh sibuk ngan kerja kursus Sejarah, Geografi and Sivik.. Haih!.. tak cukup tangan nak membuatnya.. tak cukup dengan itu,semua kerja kursus tu kena siapkan dalam masa 3 bulan.. memanglah cukup untuk satu kerja kursus,tapi bukannya TIGA!!.. apalah nasib.. fuh!!.. ni baru lepas siapkan kerja Geo, belum Sej and Sivik.. ARGHHHH~!!..
This world became HOT.. DIFFICULT.. AND CRAZY!!..

hurm.. nak buat macam mana.. itulah TANGGUNGJAWAB kita sebagai seorang pelajar.. semua orang ada tanggungjawab.. semua orang tak akan lari daripada TANGGUNGJAWAB!!! It's a responsibility!!.. so, redha jer lah!!.. hehehe..
 okaylah!.. till here only..


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^




COOOOOMEEEEL!!!

PART MEREKA MENYANYI




MINAT GILEER CERITA NI.. DESPICABLE ME.
HUHU.. COMELKAN MEREKA!..^_^
LIKE..LIKE..LIKE..